Ik zal wat uit gaan testen en kijken wat er gebeurd.
Ik hou je op de hoogte!
[edit]
Bij mij werkt het wel. Kun je controleren of je wel een juist email adres in je profiel hebt staan? misschien zit daar een tikfout in, en dan kan het forum je het waarschuwingsmailtje niet sturen.
Omnipasje
Last edited on 22 February 2008
by Website Coördinator (Reason: update).
edited 1 times
had ik al naar gekeken en heb het zelfs nog een keer opnieuw ingetikt, maar mijn emailadres klopt. Maar in elk geval alvast bedankt.
Een prettig weekend toe gewenst.
Hmm..
Wat misschien ook nog zou kunnen, is dat je mail het aanzit voor spam (zeker als je hotmail gebruikt).
Kun je voor de zekerheid de spam folder controleren?
Is er iemand anders doe ook de mailtjes niet ontvangt als hij 'onderwerp volgen" aan zet?
omnipasje
ps. ik ben er in het weekend ook voor jullie hoor voor ondersteuning
ffies gekeken naar mijn filter maar die staat niet op de hoogste stand dus krijg wel alle berichten binnen. Mijn hotmail gaat btw via incredimail en daar krijg ik ook alle berichten binnen gewenst en ongewenst.
Ik hoor het wel in elk geval alvast bedankt.
Ik ontvang nu wel berichten als er in fora gereageerd is. Maar ik krijg die mailtjes in mijn ongewenste map van mijn mailbox. Dat lijkt me niet handig.
Als er berichten in je spam box terecht komen (ongewenste berichten) moet je zorgen dat Talking Fantasy bij de "vertrouwde sites" staat. Vooral hotmail zet mailtjes die van een "no reply" adres komen vaak in de spam box.
We zijn nog bezig om het berichtje dat je krijgt aan te passen, omdat de text op het moment nog een beetje raar is.